sobota, 15 lipca 2017

Pierwsze urodziny Ami

Wczoraj, czyli 14.07 Ami skończyła roczek! Znów mogę stwierdzić, że ten czas leci za szybko. Pamiętam jeszcze jak przyszła do nas na podwórko ze swoją siostrą, a następnie jak została u nas.
Zapraszam do przeczytania paru refleksji oraz tego z jakich postępów jestem bardzo zadowolona.



Tak niedawno, bo czuję jakby to było miesiąc temu Ami przyszła do nas ze swoją siostrą. Cała historia o tym jak się u nas znalazła jest w osobnym poście. 
Pamiętam jeszcze jak tęskniła za domem, jak bez problemu mogłam ją podnieść, bo była mała i lekka.


Życzę jej oczywiście dużo zdrowia, bo to chyba jest dla mnie najważniejsze. Dalszych postępów w nauce, która idzie nam bardzo dobrze oraz więcej jedzenia, które kocha. Więcej zabawek, spacerów i biegania.

Czuję, że ten rok w pewnym sensie zmarnowałam jeśli chodzi o posłuszeństwo, sztuczki i inne komendy bo tak naprawdę nauczyliśmy się niewiele i bardzo mnie to boli. Mam nadzieję, że przez następny rok naprawdę się poprawimy.

Jednak bardzo zadowolona jestem z postępu jaki zrobiliśmy w zabawie. Jeszcze niedawno w zakładce Ami pisałam, o tym, że Ami nie lubi bawić się szarpakami. Od tamtego czasu zmieniło się bardzo wiele. Mogę spokojnie powiedzieć, że Ami bardzo lubi (jeszcze chyba nie można powiedzieć, że kocha :D) bawić się szarpakiem! :) Dzięki temu możemy powoli przestawiać się na inne zabawki, a co za tym idzie w końcu na frisbee! Dysk zamawiamy za niedługo, a postępy na pewno opisywać będziemy na blogu.

Okazało się też, że Ami jest stworzona do biegania :) Kiedy człowiek biegnie, ona dumnie, szybkim krokiem idzie i ciągnie człowieka :) Całą jesień i zimę zapewne zamiast spacerów będzie biegać. Na razie nie pozwala na to temperatura, która przeszkadza jej nawet pod czas zabawy.

Dziękujemy za przeczytanie posta! 

Pozdrawiamy!
Karolina&Arbi&Rubik&Ami 

1 komentarz: