czwartek, 4 lutego 2016

Trochę więcej o Rubiku


Cześć! Jeśli chcecie wiedzieć o nas coś więcej zapraszam do zakładek o mnie oraz Rubik. W tym poście chciałabym napisać coś więcej o Rubiku. Przedstawiam Wam więc 10 zachowań typowych dla Energy yorka! Zapraszam do czytania pierwszego posta na blogu!

1. ,,Właśnie zawiązałaś mi kucyka? Żeby nie zasłaniało mi oczu? Tylko się odwróć. Jak wrócisz to kucyka już nie będzie!,,

2. ,,O! Zamiatałaś! Nie idź po szufelkę, zaraz i tak tego nie będzie!,,

3. ,,Karolina! Chcę siku, ale nie będę piszczał. Po co zdzierać gardełko? Wyciągnę twoje buty z korytarza! Na pewno zauważysz... ,,

4. ,,Daj jeść! Daj jeść! Mniam.... O! Kotom też dajesz? To super bo moje już mi się znudziło! Wole kocie żarcie!,,

5. ,,Jej! Idziemy na podwórko! Już?! Wracamy?! Ale ja zrobiłem siku tylko trzy razy! A co jak nie dokończyłem!?,,

6. ,,Jaki ładny śnieg! Ja chcę na spacer! Na moją łąkę! Do mojego lasu!,,
Chwilę potem...
,, Wracamy już? Doszedłem aż do sąsiada! Zimno mi! Dwa ubranka nie starczają!,,

7. ,,Idę spać! Byłem na długim spacerze!,,
Gdy pani wstała...
,, Gdzie idziesz? Beze mnie? Jak możesz? Nie zostawiaj mnie!,,

8. -Rubik! Co robisz? 
- ,, Szukam butelek w twoim plecaku. Kocham je!,,

9. Gdy Rubik spokojnie gryzie sobie dinozaura na kanapie a kot przechodzi niedaleko:
,, Kot! Pani! Patrz! KOT!!! Idę pogonić! Nie ważne, że krzyczysz! Ładnie cię przeproszę i po sprawie!,,

10. ,,Super! Pakujesz zmywarkę? Właśnie mi się nudziło! Idę wylizać naczynia!,,


Jest tego oczywiście więcej! Dziękuję za przeczytanie posta! Miło mi będzie jak zostawisz komentarz:) To na pewno zmotywuje do dalszego pisania :) Proszę też o rady dotyczące bloga. :) 

Pozdrawiamy! 
K&R

4 komentarze:

  1. Rubik jest świetny. Punkt 1 pasuje też i do mojej Neli - wystarczy kilka chwil, a po ładnej fryzurze zostaje tylko wspomnienie :)

    Mam nadzieję, że niedługo pojawi się nowy post o Rubiku? Z chęcią przeczytam.

    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :) Taki pozytywny komentarz motywuje do dalszej pracy więc biorę się do roboty :) na pewno zajrzymy do Was na bloga :)

      Usuń
  2. Haha, super post! Bardzo dużo zachowań jest taka jak Neli, ponad połowa. :D Czekamy na nowy post!
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj! Chyba naprawdę muszę się za niego wziąć! Bardzo dziękujemy! To bardzo motywuje! :) Więc na dniach pojawi się post :)

      Usuń